16 juni 2007

Vinnare i BossKut tävlingen

För att få lite fina alster att visa i den nya butiken utlyste jag en tävling där priset var en BossKut Die Cutter. Jag fick många fina bidrag och jag vill tacka er alla som la ner den tid ni gjorde på era bidrag.
TACK alla, de hänger fint i butiken! Och så fort kameran tillåter så kommer era alster att läggas upp även här :o)
Eftersom jag inte ville vara med och påverka så har jag låtit mina vänner, scrapkursare och designer rösta på vilket bidrag som skulle vinna, och här kommer vinnare bidraget:
Vinnaren är Aase Strömberg och motiveringen från de flesta var att hon satsat på att göra en LO och att den är enkel men ändå så genomtänkt och säger så mycket!
GRATTIS till din BossKut Die Cutter och här kommer några ord från Aase:
Vad kul det var att vinna, fattade det inte innan nu i kväll tror jag.
Tack till de som röstat....