27 mars 2007

Kursledare i Scrapbooking sökes

Hej,
bor du i Borås trakten och känner att du skulle vilja hålla kurser i scrapbooking och kanske även hur man gör egna kort?

På grund av det ökade trycket så söker jag någon som kan hjälpa mej någon/några kväll(ar) och någon/några helg(er) varje månad och hålla i kurser i scrapbooking och/eller hur man gör egna kort.

Intresserad????
Sätt dej ner och skriv ett litet brev till mig, där du talar om vem du är, hur länge du hållt på, om du hållit ikurser innan, JA, beskriv dej själv :O) Jag skulle även uppskatta om du bifogar ett litet prov på vad du kan.

Ansökan skickar du till:
Handstämplat.etc
Norra Granbäcksvägen 2
504 95 BORÅS

eller via mail till:
anna@handstamplat.se

Och har du några frågor eller funderingar så ring mej ~ 0703-645974 så ska jag försöka svara ;O)

Jag ser fram mot din anmälan :O)
Anna