05 september 2007

Nu börjar nyheterna trilla in!!!

Nu har det landat en massa härliga nyheter i butiken, både på webben och i den fysiska. Du har väl inte missat att jag numera har Cuttlebug Die Cutter och dies i mitt sortiment. Denna stansmaskin tar "alla" märken på marknaden och det är orsaken till varför jag har tagit in den i mitt sortiment. Du kommer fortfarande att hitta dies från Quickutz och BossKut!!

Whipper Snapper Designs är på väg och det kommer komma en hel del höst men även jul stämplar. Dessa kommer att läggas upp så fort de landat, men det dröjer nog någon vecka till. Här kommer i alla fall ett smakprov på det som väntas hem.


Basic Grey´s nya Infuse äntligen här! Och flera underbara papper hittar du nu i butiken på Karlagatan. Fram över så kommer du inte att hitta några mönstrade papper på nätet, men du vet väl att du kan maila och kolla om jag har det hemma. Du kommer få lite hintar här på vad som finns hemma :o)


Du har väl inte heller missat att jag har fått hem mängder med Magnolia stämplar. Det är både Tilda & Edwin som har flyttat in i butiken. Här kommer två av mina favoriter:

Välkomna in!!!

Inga kommentarer: