21 september 2007

Tävlingsbidragen kommer här...

Här kommer bidragen i tävlingen som avslutades igår och vilka bidrag!!!
SUPERFINA!!!
Jag skulle bli jätteglad om du ville gå in och ge en kommentar om vilken som är din favorit!!! Jag har min favorit med det blir roligare om du är med och bestämmer också, eller hur!?!?!?

Bidrag 1: Lotta Johansson - Höst ute nu!

Bidrag 2: Ellinor Norgren - Vackra höst~färger
Bidrag 3: Maria Oscarsson - Härliga Höst
Bidrag 4: Åsa Carlsson - En mysig höstdag Bidrag 5: Anna Jansson - Promenad på naturstigen Bidrag 6: Maritha Frölid - Grattis kram till dig Bidrag 7: Benita Lundgren - Med önskan om en skön höst Bidrag 8: Patricia Hagholm - Trevlig höst, KOmpis!
Bidrag 9: Brita-Johanna Mutka (Minerva) - Höstligt värre Bidrag 10: Susanne Nilsson - HÖST hälsningar
Bidrag 11: Camilla Ekman - Ljuvliga höstsol Bidrag 12: Jessica Blixt Wendin - Grattis Farmor
Bidrag 13: Monica (leamon) - Höst kram

Det vore kul om du skriver en kommentar om vilket bidrag du gillar mest! På söndag kommer jag annonsera vem som vinner tävlingen och har du skrivet någon så kanske det blir du som vinner ett röstningspris :O)

24 kommentarer:

Malin E sa...

Jag tyckte om bidrag nr1.
Malin

Malin E sa...

Jag gillade nog bidrag nr 1 mest.
Malin

Malin E sa...

Jag tyckte mycket om bidrag nr 1.
Malin

Anonym sa...

Hej!!!!

jag röstar på bidrag 1, Lotta Johansson, den är ju bara såååå fin...och villka underbara kort.

Lena jansson

Anonym sa...

Jag röstar på Lotta Johansson...det är bidrag nummer 1.
mycket fin.

Johnny Ohlsson

Anonym sa...

en som är helt underbar, är bidrag nr 1, som Lotta Johansson gjort


My Magnusson

Anonym sa...

jag som röstar heter Taina Ferm och jag röstar på nr 1, Lotta Johansson

Anonym sa...

Vilka fina bidrag!
Min favorit är Bidrag 12.

Anonym sa...

Jag röstar på Lotta Johanssons Höst ute nu!!!
MVH Lina

Anonym sa...

Jag tycker att bidrag nr 1 är väldigt fin!!

Anonym sa...

Jag tycker att bidrag nr. 1 är väldigt fint.

Anonym sa...

Många fina, men min röst hamnar ändå på nr 1, Höst ute nu. En härlig höstkänsla.

Anonym sa...

Gillade Höstkram-kortet bäst.
Men tokfina bidrag allihopa, höstkänsla verkligen!

Anonym sa...

Jag gillar också bidrag nummer ett, men min röst går nog till:

Bidrag 3: Maria Oscarsson - Härliga Höst

Ett jättefint kort tycker jag! Alla bidrag var ju jättefina!

Anonym sa...

Helt utan tvekan så är Leamon´s kort nr 13 en klass för sig! En fet röst till henne! :-)

Lycka till!

Anonym sa...

Jag trodde jag hade lämnat en kommentar? Jag gillar alla, men om jag måste säga en, så säger jag nr 12. Så härliga färger! :D

Anonym sa...

Min röst går till nr 1, Lotta Johanssons Höst ute nu!!

Anders Karlsson

Maria sa...

Nr 1
lotta johansson

Anonym sa...

Nr 1, höst ute nu

Linnéa sa...

Jag skulle hemskt gärna vilja rösta på bidrag 5

//Linnéa

Anonym sa...

Nummer 12 får min röst - ett härligt kort i vackra färger! *me like*

Anonym sa...

Bidrag nr 1 får min röst. Den ger mig höstkänsla.

Anonym sa...

Jag tyckte nr 11 var det finaste bidraget

Anonym sa...

ingen tvekan. nr 1

Tomas Ferm