15 oktober 2007

2 års kalas

Välkommen på 2 års kalas
I dagarna fyller Handstämplat.etc 2 år som butik och det måste vi ju fira, eller hur!?!? Sen så väntar jag ju även tillökning, dubbelt upp, inom 10 veckor så därför kommer jag att dra ner lite på min verksamhet, mestadels på nätet, fram till början på nästa år i alla fall och detta för att kunna vara hemma och bara mysa de första månaderna *ler*

Därför ger jag dig nu 25 % rabatt på allt i hela butiken, både i e-butiken och i den "fysiska" butiken på Karlagatan i Borås. Beställer du via nätet så betalar du porto enl. postens portotabell! Rabatten dras av i den manuella bekräftelsen!

Erbjudandet gäller hela oktober ut!!!

Sen så vill jag bara göra er uppmärksamma på att jag numera är helt sjukskriven och jobbar i det tempo som min kropp tillåter! Det börjar bli tungt att bära två små kottar i magen och min foglossning gör att jag har väldigt ont vissa dagar! Jag hoppas att ni har överseende med detta! Jag kommer att uppdatera e-butiken varje dag men jag reserverar mej för viss slutförsäljning!

Har ni några frågor eller funderingar mejla gärna, jag kollar alltid mejlen varje dag!

Vänliga hälsningar, Anna på Handstämplat.etc

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul med rea.... men jag shoppar gärna ändå. Vi ses på lördag hoppas jag. Kramis AA