26 oktober 2007

Vinnarna i Whipper Snapper tävlingen

Här kommer alla bidrag i Whipper Snapper tävlingen och jag vill säga att det har varit ett jämt race. Det är kursare och kunder som nu har utsett 1:an och 2:an och det var en mycket jämn fight mellan 2:a och alla treor :o)
På första plats hittar vi Jenny - GRATTIS!!!!
På andra plats hittar vi Maria med "Höst på Hunneberg" - Grattis till dig också!
På delad tredje plats kommer följande bidrag:
Cicci - gjord av Patricia
GOD JUL - gjord av Christin
Great Minds think alike - gjord av ChrussHappy Halloween - gjord av Monica
Moose in Love - gjord av Kicki

God Jul & gott nytt år - gjord av Kicki

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS Jenny och alla andra deltagare!

Anonym sa...

Tack, tack ,tack!!!! Va glad jag blir att jag vann...

mia.t sa...

Grattis Jenny!!
Alla ni andra hade också gjort jättefina bidrag.
Tack så mycket för min placering, jag blev verkligen jätteglad!

Anonym sa...

Hej! Alla bidrag var jättefina, har en fråga angående kortet. God Jul av Christian, är det ngn som kan hjälpa mig med var stämpeln är ifrån?
M V H Linda