03 maj 2008

TÄVLING!!
Nu kör vi igång.. för nu kan jag inte hålla mej längre..
en ÖPPEN tävling där alla kan delta..
DT medlemmar är också välkomna att delta..
Vinnaren kommer att lottas och det blir 5 vinnare
2 i LO klassen och 2 i kortklassen.. =D
och då jag är så snäll och med tanke på min goa Anna så har vi
1 vinnare i ALTERKLASSEN med!!
jamen hur ska ni tävla då?????
JO..

Kriterier för tävlingen är som följer..
temat är 40
Och det får ni tolka som ni vill..
40 dekorationer kanske
40 detaljer
bara förslag..
men det ska finnas 40 på LO eller Kortet.. och inte bara som en siffra.. =) för det blir för lätt..
så klura ut något rejält kreativt nu och maila in era bidrag till
handstamplat(at)bornet.net innan den 10 maj kl 00:00
OBS! LÄGG INTE UT ERA ALSTER PÅ ERA BLOGGAR UTAN VÄNTA TILLS TÄVLINGEN ÄR ÖVER!! jag publicerar alla bidrag när tävlingen är slut.. då får ni ser allas bidrag =)
priset???
japp.. klart det finns priser..
det är dekorationer till ett värde av 100 kr var!!

må så gott nu alla goa bloggare..
kram kram
Anna-Carin

9 kommentarer:

Anonym sa...

40 var intressant. Är det möjligen så att Du fyller 40 år i morgon. Har för mig att jag har läst det någonstans. Grattis. Klart jag skall vara med och tävla.

kram
Monica

Anna sa...

Ja, må du leva!!! GRATTIS på din stora dag och TACK för att du tänker på mej också :)

Ha en superfin födelsedag
KramKram Anna

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen! Hoppas att du får en alldeles underbar dag!!!

Kul med en ny tävling - jag kommer nog att vara med :)

Anonym sa...

Ja mån hon leva, ja må hon leva....... Hurra hurra hurra på din födelsedag! massor med kramar från Lotta

SasSa sa...

Ställer mig i kören och sjunger jag med... Ja må hon leva...!!! Grattis på din stora dag! Ha en underbar födelsedag och tack än en gång för igår=D!
Ska klura lite på denna tävlingen.
KRam SasSa

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen
Kram Maria

Lotta sa...

GRATTIS på födelsedagen (som i och för sig snart är slut....bättre sent än aldrig:) ). Hoppas du har haft en kanondag.

Ska verkligen försöka vara med i tävlingen, fast det är mycket nu. Men jag vill verkligen hinna......lär nog bli sena kvällar i veckan är jag rädd för....

Anonym sa...

Grattiskramarna kommer lite sent...
Jag hoppas att du hade en alldeles underbar dag!
Grattis i efterskott
/Kram Marie-Louise

Anonym sa...

Grattis!!!

40 är ingen ålder på en gamal Scrappare;)

jag har skickat in ett bidrag.... jisses vad jag fick räkna massa...