29 maj 2008

Nyheter och höstens planer

hej å hå vad veckorna går.
Jag ser verkligen framemot den stundande scrapträffen som kommer om nån vecka..

Nyheter som är på är Kaiser papprena.. sååå läckra.. har tänkt på er pojkmammor och beställt lite i de toner som efterfrågas, jag har även beställt hem lite Heidi Grace papper. helt ljuvliga.. cardstock. gröna toner och påfyllning av rött.. jag har fått in 12" plattformarna till revolution också. och jag ska testa en grej i eftermiddag med dessa så får vi se om jag jublar.. ;P rapporterar i helgen om det går som jag har tänkt..
lite kul dekorationer är på G också, bland annat blommor.. helt ljuvliga blommor.. carribean collection 3 sorter antigua, barbados och grenadine.. såå fina. lite nycklar att deka sina alster med och LIM!! detta underbara härliga perfekta lim som vi fick prova på scrapeventet.. så perfekt. jag använder inte fotofixet på stora ytor alls längre.. detta lim gör att det fäster direkt och att det inte bubblar pappret.. ja ni fattar.. suveränt..=) och det är en större flaska än gloo och annat lim som finns på marknaden.. ;P

jag hoppas att jag hinner lägga upp allt i butiken i helgen. 2 leveranser har kommit och väntar den 3de idag. men jag har huvvet fullt av begravning så att det får vänta lite. Min älskade svärmor gick bort för några veckor sen och imorrn fredag är begravningen. känns jobbigt just nu.. men det till hör ju livet och jag vet att hon har det bra. men jag känner också att jag försummar allt annat runt mej, men jag får säkert nya krafter..
hoppas ni får en bra dag i solen. trodde inte detta men jag längtar "lite" efter regn, vill att allt sand och jorddamm ska lägga sig.. blä.. dagis gården är inte en hit just nu.. :(
kram kram
Anna-Carin

2 kommentarer:

Anonym sa...

WOW.... vad spännande jag ser fram emot bilder hihihi
Kram AA

SasSa sa...

Ohhh, vill oxå se bilder. Jag lär shoppa!!!
Inne och svalkar av mig med en glass och passar på att kika in.
Ha en underbar dag allesammans!!
Kram SasSa