05 januari 2010

TACK!

vill bara säga tack för ett underbart år och hoppas ni får ett härligt 2010...

jag vill också meddela att handstämplat kommer att försvinna från butikerna.. dock kommer jag att ha företaget kvar.. jag tar en välbehövlig paus från webshoppandet och kommer att komma tillbaka senare men inte som shop som det känns just nu.

just nu smids planerna för en fortsättning inom en annan form.. mer om det får ni veta om ni kikar in här lite senare i vår..

TRÄFF kommer säkerligen att arrangeras under våren så håll utkik..

lite tips och trix kommer säkerligen att läggas in här under våren så bloggen kommer att vara igång men inte så aktiv som den har varit..

mina goa DT´sar som jag är så tacksam för vet om detta sen en tid tillbaka, jag tackar er alla tjejer för detta år som gått.. utan er har inte handstämplat sett ut som det är.. =) mkt tacksam..
mina GästDT´sar vill jag också passa på och tacka.. det kommer inte ut nått mer uppdrag nu tjejer..

med detta vill jag säga ännu en gång.. TACK! alla goa kunder och vänner som finns där ute i sveriges avlånga land...

BLOGGCANDY kommer säkerligen att fortsätta i vår.... jag har varor kvar i butiken och fixar till lite bloggcandys då och då.. så kika gärna in igen..
ha det gott vänner..
stora kramen från
Kajsa

5 kommentarer:

monica sa...

TRÅKIGT
men jag kan förstå dig
Kramar
Monica

Morfen sa...

Tråkiga nyheter men jag kommer att fortsätta följa bloggen och se vad du hittar på här. :)

Cina99 sa...

Lessamt att höra men huvudsaken är ju att DU har det bra! Vi träffas säkerligen i ett eller annat sammanhang och bloggen kommer jag ju att fortsätta följa :D

Ha de' gôtt!!!

Linapyssel sa...

Det var tråkigt att höra men du har alldeles säkert gjort rätt och det ska bli spännande att se vad du hittar på framöver!!

Lycka till
Kram linapyssel

Ulle sa...

Det var verkligen en tråkig nyhet, men jag har full förståelse för ditt val. Jag hoppas att vi ses på någon pysselträff framöver ...

Lycka till med framtida projekt!