01 januari 2010

bloggcandy vinnare....

oj oj.. så många som var sugna på en ny skärmaskin..
nu har jag med hjälp av random.org gett er alla ett nummer.. ni som har länkat i er blogg fick 2 nummer så klart.. =)
och med hjälp av just random så fick jag fram en vinnare..

nämligen....


*trumvirvel*


"lenascrappar sa...
Givetvis länkar jag hit från min blogg för jag vill såklart ha två lotter!! =)Kram igen Lena"

Grattis säger vi..
maila mej din adress så kommer det så småningom ett paket med en sprilans ny skärmaskin från Fiskars...

till er andra vill jag säga.. TACK för att ni ville vara med och tävla..
hoppas eran jul har varit toppen..
jag önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR
kram kram Kajsa

2 kommentarer:

Linapyssel sa...

Jätte Grattis Lena!!
Och en god fortsättning!!

Lena sa...

Hej och tack för vinsten!! Vill bara kolla att du fick mitt mail med min adress?? Hör av dig annars!

lena.scrappa@gmail.com

Än en gång tusen tack!!

Kram Lena