11 februari 2008

Designteam på Handstämplat och beställningar

ville bara informera er om att 2 underbara tjejer har gått med på att vara Designteam OCH kursledare på Handstämplat. Jag är så tacksam för att få med mig både Aase (angel60) och Sabine (SasSa). De kommer att ha kurser i distress, kortmakeri och scrapbooking.
Att ha så goa tjejer med så mycket erfarenhet är en ära. är så tacksam! =)
Här på bloggen kommer de att presentera lite olika inspiration skapat av deras DTpaket.
Snart kommer de att få sitt första uppdrag och samtidigt blir det en tävling här på bloggen, så håll utkik..=)


jag har precis lagt min första beställning på lite nytt, bland annat lite nya QK dies, samt förbeställt QK nyaste borders.. så läckra..

Ni vet väl om att jag tar emot förbeställningar? jojo.. det är bara att säga till, så fixar jag det.
Finns det några andra önskemål därute i scrapsverige så tjoa i så ska jag se till att det kommer hem..=)

Må så gott..

kram kram

Anna-Carin



2 kommentarer:

Anna sa...

Du vet ju att jag vill se Pro Marker pennorna i butiken ;)

Längtar till den 1:e mars då du öppnar, det ska bli så spännande!!

KramKram Anna

Anonym sa...

Tack gumman för ditt förtroende, ska verkligen försöka leva upp till detta..... Kram kram AA