29 februari 2008

Nu pirrar det reeejält

Oj oj.. imorrn gäller det.. sååå kul att det ska bli av äntligen..
Igår torsdag hade syrran sin första kurs i min butik.. hihi.. 3 14 åringar kom och gjorde sååå fina alster.. sååå duktiga alla 3. och så kom min första kund in.. hihi.. sååå kul.. stackarn trodde väl inte sina ögon när hon kom in i röran som var.. jag stod med kartonger överallt för en leverans med mkt kul hade kommit under dagen och jag packade upp dem.. ni ska bara se allt fint.. =)
så fina rubons från Heidi Grace.. helt underbara.. ett stort HAbegär inföll sig men jag får ge mig till tåls .. det har kommit in vinyl thickers i vitt, de ända som fanns att beställa men nu har jag fått reda på att en ny liten leverans är på ingång med thickers i grönt, rosa och blått... vitt och svart som jag egentligen ville ha är slut.. men ska beställa dem så fort de kommer in.. är inne och tittar varje dag hos leverantören.. men alla papper som kommit.. mmmmm sååå fina.. Heidi grace det mesta men helt underbara...
Webshoppen börjar forma till sig också så snart kan jag slå upp portarna på den med..
allt det här är såå kul men mkt tröttsamt för ryggen.. hade rejält ont igår när jag skulle somna men det gick över som tur va.. idag bär det iväg till butiken igen.. då ska de små överaskningarna man får när man handlar imorrn bli paketerade.. =)
hoppas vi ses imorrn..
Kram Anna-Carin

4 kommentarer:

Anna sa...

Det låter som om man får ta med den stora plånboken i morgon, kontanter var det väl!!!

Jag ser verkligen fram emot detta och du får apsolut se mej *ler*

Kram & LYCKA TILL!
Anna

Anonym sa...

Wiii! :) Det ska bli så roligt att se butiken öppnad... Du har gjort en toppenjobb! Jag laddar med "plånkan" ;D

Ha de gott så länge och var rädd om dig, akta ryggen!
Kram Johanna
smycken.candoredesign.se

Anonym sa...

Ja jag är sååååå scrapsugen och ser fram emot ett utlovat DT-paket.... Har packat lite till hade inte tillräckligt igår :)
Längtar och gläds med dej...
Kramis AA

Lotta sa...

Jag kommer imorgon.....kul va:) Hur stor är chansen att dom härliga clear stampsen har kommit?? Inte så stor va? Men jag ska nog hitta nåt kul att köpa ändå.....tror du inte det...hehe. Vi syns imorgon:)