06 februari 2008

Hej alla gamla och nya kunder till Handstämplat.etc

Hej.

Ja nu har jag fått ta över tyglarna på denna blogg. Jag hoppas ni kikar in titt som tätt för att få lite uppdateringar om vad som är på gång i butiken. =)

Jag heter som sagt Anna-Carin men många känner mej som Kajsa, och jag svarar till båda namnen =).

Jag håller just nu på med att ta kontroll på alla papper som behövs nu i starten, alla samtal som skall göras och alla papper som skall skrivas på, men allt är sååå kul. Detta ska bli en kul och spännande men framförallt en inspirerande resa i mitt liv att få äga en scrapbooking affär.. Tack snälla Anna för förtroendet, är dej evigt tacksam.

Det som kommer att ske det närmsta är att jag ska sätta mej ini allt som behövs för att slå upp portarna på Handstämplat.etc och jag tänkte att ni är säkert nyfikna på vad som skall hända och vilka öppettider som blir.
Den fysiska butiken kommer att ha samma lokaler så där är inte nån ändring.
Lördagen den 1 mars är det "invigning" då har jag öppet kl 10-14 mer info om det kommer
men sen blir det öppet så här:

TISDAGAR 16-19

ONSDAGAR: 15-19

TORSDAGAR: 16-20

LÖRDAGAR: 10-14

nu under februari och mars kommer det att komma lite kurser för er som är intresserade.
anmälan görs på email: handstamplat(at)bornet.net

tors: 28 feb scrapbooking grund för alla under 20 år!! 200 kr

tors: 6 mars scrapbooking grund 275 kr

lörd: 8 mars scrapbooking grund 275 kr

tors: 20 mars (skärtorsdag) distresskurs 275 kr

lörd: 5 april kortkurs 275 kr

Anmälan är bindande, men om man motförmodan får förhinder tar jag ut en avgift på 100 kr..
alla priser inkluderar ett startpaket med material .
jag kommer att under våren att erbjuda fler tillfällen för kurser och annat kursinnehåll.

Nu hoppas jag att jag kommer att få se många av Er snart, Ni är så välkomna!

Kram Anna-Carin



4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger Hej! och ser fram emot många kursdeltagare på scrapbookingkurserna.
Kram Aase

Anna sa...

Jag säger LYCKA TILL med allt! Ska bli spännande att se vad ni hittar på *ler* Jag kommer kika in ofta både här och i butiken!

KramKram Anna

Anonym sa...

Åh så spännande.Kommer nog att anmäla mig till en LO-kurs, känner att jag behöver utvecklas lite. Så... vi syns väl....
Kram Maria

Anonym sa...

Spännande! Jag kommer på invigningen för att knô med alla andra i affären ;)