02 juni 2008

Nyheter

och vart tog höstens planer vägen.. pekar neråt till förra inlägget.. haha..
japp.. vi börjar med hösten..
jag har tänkt ut hur jag vill ha kurserna som skall hållas i butiken.
vad jag har förstått så vill många ha en fortsättnings kurser.. så det kommer det att bli
det kommer också att erbjudas kurser i flera steg.. tex inom kort: att måla motivet ena gången, andra gången gör vi kortet.. dessa kurser kommer att erbjudas inom Scrapbooking med..
Alter kurser.. det kommer att erbjuda kurser inom Alternativ scrapbooking.
det kommer också att erbjudas härliga träffar och lite oftare än vad jag har haft.. =)
så ni ser det kommer vara mkt som kommer att hända.
jag kommer också att övergå till ett annat webbutiks företag så den adressen kommer att ändras.. till en bättre..tro mej.. det kommer vara mer överskådligt och mkt bättre på många sätt.
Nyheter då..
jopp.. jag har lagt upp lite nya cardstock i butiken.bland annat lite nya gröna nyanser..
dessa kommer också att ingå i det hemliga cardstockspaketen.. jag har många nyanser som jag inte har bilder på så ta chansen till härliga cardstocks i härlig kvalitet.
jag har lagt upp making memories edgescraper, carribean collections blommor grenadine.. tyvärr var 2 av märkena slut men restade så de dröjer lite..
jag har också lagt upp Heidi Grace 2 nya papper. så fina.. och Kaiser är på G jag har lagt upp 3 papper nu, resten kommer imorrn för jag blev så osäker vad det var som jag fick hem innan helgen och de ligger i butiken på Karlagatan.
Denna vecka har jag öppet: tisdag 16-18, torsdag: 16-18 men på lördag stängt!!
men på söndag är det SCRAPTRÄFF! såå kul det ska bli.. är nån sugen så har jag en plats kvar efter återbud.. så passa på, då är butiken ÖPPEN även för er som inte är med på träffen, men var beredda på lite röra,, öppet kl 11-20

VÄLKOMNA!!
kram kram Anna-Carin

2 kommentarer:

Anna sa...

Oh, jag kommer in i veckan!

Jag behöver lite material till en viss skokartong ;o)

KramKram Anna

SasSa sa...

LÄNGTAR till söndag!!! Både för träff och shopping=). Blommorna I LOVE och limmet måste jag bara prova. Å nycklar, o papper. Ja, allt tror jag.
Ses snart;-)
Kram SasSa