01 mars 2009

Happy birthday Handstämplat!

Idag tog jag över rodret till Handstämplats blog. Jag, jo det är SasSa. Hoppas ni kommer att följa med under vår resa i mars. O, är det något speciellt ni önskar här i bloggen skriv gärna en liten kommentar.

*******************
Idag firar också Kajsa 1 år med Handstämplat. Grattis säger vi i designteamet!!!!
För att fira detta kommer mars vara lite speciell. Mer om det kommer.....;) så stay tuned..

Och vi börjar STORT med en liten tävling utav denna värld!
Jag frågade Kajsa vilka två färger var hennes favoriter och jag fick till svar att det var RÖTT och GRÖNT.
Så vi börjar tävlingen med att det ska vara ett ALSTER (kort, layout eller alter) i färgerna RÖTT och GRÖNT. Man får använda flera färger men rött och grönt ska finnas med och synas väl! Sen för att göra ett års dagen lite speciell vill jag att det ska vara med EN ganska STOR STJÄRNA också.
Summerat alltså..:
  • Ett alster i färgerna RÖTT och GRÖNT
  • 1 stor stjärna
Nu vill jag se massor av härliga alster så jag hoppas ni fick lite idéer till något som vi får se här lite senare i bloggen.
Man får vara med och tävla med två bidrag men då måste de vara två olika. Ex. ett kort och en layout.
Det är helt ok att blogga sitt/sina bidrag och man får gärna nämna och länka till tävlingen.
Sista dagen för inlämning är den 20 mars kl. 24.00 och man lämnar in genom att skicka till sitt/sina bidrag till handstamplat(at)bornet.net Förminska bilderna så att de är mindre än 500 x 500 pixlar.
Vinnaren röstas sen fram av Kajsa och designteamet och vinnaren presenteras någon gång i v. 13.

Vinsten då....??? Jo, det är storslagna 300 kr presentkort i butiken/web butiken!!!

Här är mitt inspirations kort.
Med de härliga October Afternoon papperna
och journaling korten.
Snyggt grön stjärna i Crate papper.
Alla papper från Handstämplat.

Lycka till med skapandet och ställ frågor om det är något oklart bara skriv en kommentar så svarar vi så fort vi kan.
Kram SasSa

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS till Handstämplat!!!! HURRA HURRA HURRA :)

Kram kram Johanna