22 mars 2009

Nyheter från Inkido

igår lördag var jag på inspirationsdag på Inkido och fick lära mej att göra kanon fina kort.. kan nog bli en korttjej av mej med.. och alter.. jisses så fina.. jag kommer att ha dessa alster i butiken om ni är nyfikna..
det jag fick med mej hem i min "lilla" låda är:
rosor.. rosor.. rosor i alla möjliga färger och storlekar.. sååå fina..
stämplar.. mkt text stämplar så som "per Gessles: tycker om när du.." "sonja aldéns du är allt" 2 st stora GRATTIS stämplar de är långa och läckra.. grattis stämpel snirklig och lite mindre.. det är din dag idag med månad och dagar på... stora kramar till dej på din födelsedag... du är en på miljonen,...amor vincit omnia i cirkel... kärlekstext.... det är din dag idag med snirkel... amor vincit omnia i text endast... en stor fjäril .... och mkt mer..
papper jag kom hem med är ett vitt cardstock med lite glitter stänk på.. så fint.. och så blå kärlekstext och brun med blåa prickar.. sååå fina för kort.. =)
band har jag plockat med mej också.. 3 st spets; vitt blått och creme,, 2 st bred organza i creme och brun samt ett band med vita hjärtan på..
jag har ganska fullt här hemma just nu men jag kommer att lägga ut bilder på dessa nyheter i webben så fort jag bara kan..=)
ha det så gott
kram kram
Anna-Carin

Inga kommentarer: