27 april 2008

Dt uppdraget i april...

... min(SasSa) tolkning blev så här... En layout med de härliga papprena från Basic Grey. Tyckte de passade så bra till mitt foto.
Använt:
Basic Grey Archiac- Rock och Obsolescent
Stämplar från Handstämplats kollektion -Älska och Love journalingruta
Brunprickigt organzaband
Brun cardstock som jag linjerat som en anteckningsbok
små metallblommor
och
alfastickers Remarks LAX
allt från Handstämplat
När jag såg detta söta papper blev jag nästan kär. De är ju såå söta dinosarna.
Ett grattis kort med dinosaurier passar väl..? Man kan ju formulera det på någe käckt sätt...eller så inte;-).
Använt:
Basic Grey Archaic-Dino
Grå och roströd cardstock
Grönprickigt organzaband
Bookplates Basic Grey
Bruna alfastickers Hopscotch Doodlebug designs
allt från butiken
jo lite vellum med...
Insidan dekorerade jag med en liten ficka jag vikt av en mall från Delux Designs
(finns i butiken i Borås till halva priset!!).
Utmärkt till en liten peng, biljetter, minnes sak eller dyl.
Ex på hur det kan se ut med peng.
Låser gör man med floss tvinnat runt de två öljetterna.
Det var allt från mig idag. Ha de gött och scrappa lugnt !
Kram SasSa

Inga kommentarer: