15 april 2008

Min presentations lo...Dt-medlem SasSa

Aase har ju redan för lääänge sen gjort en presentations lo så nu är det väl min tur.

Ville visa upp båda mina sidor såå jag gjorde två 10 i topp listor på vad jag gillar mest när jag gör kort resp. när jag scrappar. Sen står det mycket kort om mig. Mamma, sambo och att jag har scrappat/gjort kort sen hösten 2006. Har sen använt en del av det som står på listorna.
Papper, blomma, stickers i rubriken(remarks LAX), 10 i topp listan från Handstämplat.

Sen har ni väl inte missat Kajsas egna stämplar. Ängeln, prickrutan och 100% ängel är hennes design och finns i webshoppen. Kolla även in journaling rundlarna( bla Love och minnen). Ursnygga! Åtminstone en sån ska få följa med mig hem nästa gång jag besöker butiken.
Ramen och ängeln är färglagda med distress refiller.


Vingarna är ifyllda med perfect pearls och lite glitterlim ute på vingspetsarna.

Kram SasSa

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig Lo vännen. Så du gillar blått... Mycket man inte vet :)
Ska bli kul attse den live.
Kram Aase