20 april 2008

TÄVLINGEN AVGJORD!! + Överaskning..

Åh så kul detta var med tävling.. snacka om mersmak..
kör igång en ny tävling om någon vecka.. så håll utkik..=)

Här kommer vinnaren i LO klassen:
Camilla Jonsson..


Vinnaren i Kort klassen:
Jessica / Tussan.
hon har gjort fler sidor på sitt kort som jag inte har visat
innan men nu ska det få pryda bloggen




Grattis till er båda.. tar kontakt med Er på mailen om adress för stämplarna =)
MEEEEEEEEEEN
det är inte allt..
det här var så roligt med tävling och att ni faktiskt ville vara med så jag
leker snälla fröken och skickar iväg bonusstämplar till Er alla.. =)
Ha en härlig söndag så hörs vi..
kram kram
Anna-Carin..

10 kommentarer:

Jessica Blixt Wendin sa...

Å, vad kul det är ju jag. Skuttar om kring och sjunger fast de flesta skulle nog inte kalla det sång!

Kram från mig!

Anonym sa...

Nämen , till alla....!!
Du e för go, vilken överaskning.
Kramen Maria

Anonym sa...

Åhh, vad glad jag blev då jag nu tittade in på er sida och såg att jag är en av vinnarna!
Det var verkligen en super inspirerande tävling!
Grattis alla ni andra med, du är verkligen generös!

Anonym sa...

Oj, det var vådeligt vilken överraskning det var!!
Tack snälla snälla fröken :)

kela sa...

Stort grattis till vinnarna!
Och guuud va snäll du är :-D *sitter lycklig och väntar vid postlådan* :-D

Anonym sa...

Tack för en kul tävling och det är ju inte illa att alla får "pris", så gulligt av dig. Man blir ju lite extra taggad när det är tävling på gång. Tack även för barnvakten igår, verkligen uppskattat!!
Kram Lotta

Karin sa...

Grattis till vinnarna!!! Vilken snäll fröken du är som kommer med en sådan överraskning !

Anna sa...

grattis till vinnarna! Superfina alster!

Ser fram emot nästa tävling som jag inte tänker missa datumet på :(
KramKram Anna

Ida sa...

Åhh va kul att alla får stämplar!!! :-) Glad blir jag!
Grattis till vinnarna!
Kram

kela sa...

åh vilka fina stämplar du skickade :-D Såååå lycklig!!! Tack så mycket :-D

kram michaela "kela"