06 april 2008

TÄVLING! KORT OCH LAYOUT!!

TÄVLING:

Välkomna att delta i Handstämplats första Tävling *gnuggar händerna*
Kriterier: "Prickigt, Vågigt, Stämpligt, Rivigt"
det jag vill att ni ska tänka på är att ha med något av kriterierna på ert alster..
det finns en Kort och en Layout tävling..
jag tillsammans med Design teamet väljer vinnaren.
Maila era bidrag till handstamplat(at)bornet.net ! förminska era alster till 600 pixlar på bredden är ni snälla!
Deadline är den 13 april kl 00.00
Priset är 2 stämplar från Handstämplat Design
vinnarna kontaktas per mail
givetvis lägger jag in bidragen när de anländer här på bloggen så alla får beskåda och inspireras..
Vänta med att lägga upp erat bidrag på bloggar etc..
Här kommer Design teamets inspiration till samma kriterier.. även jag gjorde en
SasSas bidrag: Kalas
prickigt papper, vågigt band, Journaling stämpel från Handstämplat, riviga kanter


Aases bidrag: Prins
prickigt papper samt prickig stämpling med bubbelplast
journaling stämpel från handstämplat, 100% stämpel från Handstämplat
vågigt band, rivna kanter

Mitt bidrag: I Kevins ögon
vågig kant på pappret, Journaling stämpel från Handstämplat som
också är prickig, rivna kanter

Lycka till allihopa..
ser framemot att få se era alster. =)
Kram
Kajsa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt foto syster, finns det kanske ett åt lilla mig? Kram

Anonym sa...

oooh!! Tävling!! Va skojsigt!! Ska skriva upp det å försöka komma ihåg å deltaga! =D
Vilka fina inspirations lo´s DTteamet har gjort!! =)
Stor kram och tack för gulliga ord inne på min blogg *glad*
Kram Petra

Anna sa...

Oj, vilka fina alster ni gjort!

Du vet att jag gärna hjälper dig, och tack för ditt förtroende med kurser :o) Jag klurar för fullt!
kramKram Anna