10 juni 2008

fotbollsfeber i Sverige idag..

ja och jag är urtråkig enligt alla andra , jag gillar inte fotboll, förstår mej inte på spelet MEN
jag gillar att sitta framför tv:n och scrappa.. haha..
så därför så kör jag igång en tävling! som varar ända till den 29 juni då EM är slut..
TÄVLING:
japp.. då kör vi..
alltså framtill den 29 juni har ni på er!!
så här går tävlingen till...
ett ord för att leda er på vägen: FOTBOLLS EM
Detta ska vara med;
Filt dekorationer
Overlay el OHfilm
Tråd el floss alt garn
Brads
Olika bokstäver
Lite blommor
Labelholder el tags
Stämpel el dyna (chalk)
Enfärgat
Mönstrat

alltså, allt som står här ska vara med, det enda ni får lägga till är foton om ni nu skapar LO vill säga, kortmakare och alterskapare är välkomna också =)
ska bli jättespännande att se vad ni kan hitta på..

maila in ert bidrag till handstämplat.
jag lägger upp era bidrag här på bloggen efter hand,
men vänta med att lägga ut ert bidrag på andra forum eller bloggar!!!!
Anna-Carin och DT teamet agerar jury.
Vad ni vinner? jo, ett hemligt paket med värde på 200 kr
DT teamet får gärna göra en inspiration och presentera här, men de är inte med i tävlingen ;P
må så gott
kram kram
Anna-Carin


2 kommentarer:

Kat! sa...

Jag har problem med att maila. Gmail säger att mottagarkontot inte finns.....

Anonym sa...

Weii, jag laddar. Hoppas att jag får ihop en skön LO. Kram på dig!