08 juni 2008

Så stolt att få presentera mej

Jag är så stolt att få fortsätta skriva i denna blogg och jag blev sååå glad när Kajsa frågad mej om jag ville bli desiger för henne. Jag heter alltså Anna och jag är den förra ägaren av Handstämplat. Jag blir så glad när jag ser vad Kajsa gör för att butiken ska leva vidare och känner mej så stolt över att få fortsätta att vara med! Meningen är att jag mest ska hålla på med alter, men jag tror nog att det slinker med en och annan LO också! Till hösten så kommer ni hitta mej på Handstämplat och hålla alterkurser och jag hoppas att ni kommer, för det kommer bli mycket skoj!

Här kommer en liten altrad presentation av mej:
TACK för uppdraget, Kajsa!!!

4 kommentarer:

Handstämplat sa...

Åh det är så kul att du faktiskt VILL fortsätta hos lilla mej.. blir så glad..=)
Albumet finns att beskåda i affären, om det är nån som är nyfiken på att se det lite närmre.. vilket jobb du har lagt ner..=)
må så gott alla.
kram Kajsa

Anonym sa...

Hej och Välkommen till gänget....
Snart dax att träffas utan DT mamma för att smida planer......
för hösten. Kram AA

Anonym sa...

Åh, Anna!! Det här albumet är så fint! Men LÅDAN!! Du MÅSTE visa lådan!!!
/Marie

SasSa sa...

Hej och välkommen i gänget säger jag med! Du gör så snygga alter så det ska bli skoj att se vad du hittar på.
Sen håller jag med Marie. Lådan är ju så läcker!
KRam SasSa