19 november 2008

Vi kan arrangera det mesta :)

Vi har arrangerat en möhippa..... Vi kan fixa till det så att det blir eran kväll/em. Denna gången var det ett gäng med 10 stycken möhippetjejer + den blivande bruden Maria, som skulle göra julkort.
Under tiden som det pysslades med julkort, smög några i taget ut i det angränsande rummet för att göra en liten överraskning. En fin ask som de dekorerade med papper och spets. I denna ask skrevs det små tankeord till brudparet att ta fram och läsa emellanåt. Det var en intensiv men mycket lyckad fm :) Hoppas tjejerna var lika nöjda som jag.....


Kolla in alla fina julkort de gjorde :) Jag var helt lyrisk över all kreativitet, och att de gjorde sin modell av julkort....


Bruden så fin med änglavingar och rosa utstyrsel, rosa är ingen färg som Maria bruar använda, men ack så bra hon passade i det.
Tack till er som förgyllde en lördagsfm i butiken på Karlagatan.
Därefter packade jag ihop mina saker och drog iväg till scrapträffen i Grovare, där satt ett glatt scrapgäng och var i fullgång när jag kom :) Jag var både uppskruvad och lite småseg så det tog ett tag innan jag kom igång, sen fick jag scrappat en hel del. KL 21.30 landade jag och Lotta, min vän hemma hos dem ngn km från hembygsgården, nöjda, glada men ack så trötta. Det tar på krafterna med träff, men längar redan tills nästa :) Sådana är vi scrappare, vill ha mer av allt hela tiden.....
Träffar, papper, nya dekosar och allt som hör scrapvärlden till.
Nu ska jag fortsätta njuta ledig dag och ladda inför scrapkursen i butiken i morgon, full kurs! Ska bli så kul, längtar redan...
Kram till alla bloggläsare! Från DT-medlemmen Aase





Inga kommentarer: