17 december 2009

GästDT - Jessica Lundqvist

Här kommer lite mer av dom fina julpapprena från Ladybug and friends.

Julkort ett är gjort av det underbara pappret med änglar på. Har stansat ut blommor från
notpappret som jag satt bling från Kaiser på samt en Prima bling swirl som jag klippt av en bit på .
Stämplat The night before christmas (privat ) och sedan embossat.
Nästa kort har jag använt en av baksidorna av papprena. Dom är också så snygga.
Målat stämpeln (privat) med promarkers, blommor från dom egna gömmorna och bling
från Kaiser

I mitt Gäst DT paket låg en liten ros stämpel från Inkido. Här har jag använt den till att göra ett bakgrundspapper
har stämplat med distresser på ett kvistpapper. En bit av ängla pappret och minirosor samt ett band med
små vita hjärtan. Här har jag även använt resten av swirvlen från det första kortet.
Bokstäverna privata men det finns liknande jättefina små bokstäver i shoppen.

Det sista kortet har jag använt notpappret på. Skrivit God Jul med stickles och knutit en rosett med ett
guldsnöre från ett paketen från förra julen. Bling från Kaiser. Och renen privat

Jag har gjort ett gåvoset av bland annat dom fina jul papprena från
Ladybug and friends som fanns i mitt Gäst DT paket . Det är dels en låda att ställa alla fina julkort man får i.


Har gjort lådan av en godiskartong, klätt den med papper och dekorerat med minirosor som
jag chalkat, bling från kaiser & snöre.

Sedan har jag gjort en godispåse av en cellofan påse och samma papper som lådan är i. Den är dekorerad i samma
tema och innehåller goda Marianne godisar !!

Till sist är det ett kort i samma stil till. Papprena från Ladybug är superhärliga att jobba med

Så här ser setet ut tillsammans , perfekt att ta med sig som gåva till glöggpartyt eller julmiddagen.

Det var allt från mig och jag tackar Anna-Carin för förtroendet att vara gäst DT.
Kram Jessica
och jag tackar dej Jessica för att du ville vara Gäst Dt... alltid lika kul att se vad du hittar på..
kramen till dej...
kram till er alla..








1 kommentar:

Marie sa...

Helt underbara not blommor!!!