11 december 2009

Sommar!

Ja, mitt i allt julpysslande kommer två sommarlayouter. De fina papprena ifrån Kaiser som var med i mitt DT-paket passade perfekt till några somriga foton som jag hade liggande. Alla papprena är så fina både på fram- och baksida så jag har försökt få med så mycket som möjligt. På första LO´n som heter "Tillsammans" har jag använt vellum som matta under fotot och alla papper. Dessutom sticker det fram vit punchinella mellan några lager av papper. På tagen som sticker ut bakom fotot har jag knutit ett fint, vitt satinband med hjärtan på.
På nästa LO som heter "Butter" har jag också använt både fram- och baksida på papprena och klippt bling swirlen för att få med den på två ställen. Stenarna som hamnar under blommorna har jag klippt loss och använt i mitten på blommmorna.


Njut av dagarna som är kvar nu innan jul och scrappa lugnt!

//Nicola

Inga kommentarer: