30 januari 2009

Ja då var det klart.....

Nu har DT teamet tillsammans med DT-mamma bestämt vem som vinner Januari´s månadstävling :) Vi har tittat igenom alla som lämnat in bidrag och ni är så super duktiga allihopa. Vad kul att så många skickat in bidrag denna gången, men det gör ju inte valet lättare för oss :)

Trots det har vi en vinnare......
.
.
.
.
.

Vinnare i Januaris månadstävling hos Handstämplat 2009 är:

LO -TID, Jessica Wallin -Coffeaddicted. Om du mailar Kajsa din adress så kommer ett presentkort med posten inom det snaraste :) Grattis!!!

Men det var så svårt eftersom både kortmakare och scrappare skickat in sina bidrag, därför drog vi ännu en vinnare i kortbidragen :)
.
.
.
SÅ..................... en bonusvinnare är......... - Lotta, Scrapparlotta som vinner ett hemligt paket :)
Maila Kajsa din adress. så kommer vinsten med posten.

NU, är det dax för mig att tacka för denna månaden, jag lämnar över med varm hand till
DT-Anna som har bloggen nästa månad! Jag ser fram emot vad som kommer att hända här i bloggen........ Jag har ingen som helst aning om vad det kan bli men så kul med lite nytt :)

MÅ Gott!!! Tänd ett ljus och njut av helgfriden!

Själv åker jag till miniträffen i butiken i morgon. För att sedan tillbringa em, med min Johanna i hennes nya lägenhet. Kanske kan ett mamma råd komma till användning, man vet aldrig.

Kram DT - Aase

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå.. Det var som tusan! Får tacka så mycket för att jag blev vald som vinnare! Det var en väldigt rolig tävling och jag hoppas att ni kommer med fler "udda" tävlingar! =)

Mim... sa...

Grattis till vinnarna.

Anna sa...

Grattis till båda vinnarna, men det var INTE ett lätt val! I morgon kommer ny tävling, om den är "udda" det får ni se då :O)
KramKram DT-Anna

Lotta sa...

Tjoho.....vad kul....tack gulliga ni för bonusvinsten. Nu är det bara att vänta och sen vad Anna ska hitta på....jag är redo......