18 mars 2008

Handstämplat Design + Cookie Cutter Border






Ja, nu har de anlänt i butiken Handstämplat egna stämplar. Här kommer ett litet smakprov på hur de ser ut.
Det som har packats upp idag från kartongerna (leker julafton varje gång) är:
Cookie Cutters borders: de som finns är *grass * flourish* hearts* waves* scalloped* flower* Contemporary* dots* samt leafy vine*
annat kul som finns : organzaband med prickar i 3 olika färger, häftkuddar 400 pack, Crystal glitterlim kristall. jag har packat upp mer vit cardstock , annan cardstock som kom är brunt i 2 nyanser: pinecone samt BitterChocolate (riktigt mörk brun) och French Vanilla samt en härlig röd cardstock Macintosh. ja det var allt för denna gång.. hoppas vi ses i affären snart =)
Webbutiken kommer att ha premiär efter påskhelgen, i samband med Premiären av Webbutiken så kommer jag ha en tävling där priset är stämplar från Handstämplat.. =)
må så gott
vi hörs snart
Mvh Anna-Carin
ps.. det finns plats kvar för kursen på torsdag i distressmålning samt några platser kvar till scrapkursen den 27 mars samt 3 april.. vore kul om just DU kom.=) ds

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer på torsdag....längtar efter rött o brunt!!!
Och alla ni som läser Välkomna till oss glada kursledare!!
Kram Aase

Anna sa...

Jag kommer in till dig idag och lämnar distresserna och kollar in allt det nya! KramKram Anna

Anonym sa...

Hej!
Jag ska åka ned till Borås på måndag och tänkte kika in i er butik när jag är där nästa vecka, var hittar jag den? =)
Mvh Elenor