26 mars 2008

MÄSSAN

på lördag ska jag på studiebesök på svenska mässan till scrapmässan som härjar där.
så den FYSISKA BUTIKEN på Karlagatan är STÄNGD på LÖRDAG.
På mässan ska jag kolla in vad folk köper för papper,, och hur montrarna är utformade etc för att jag ska kunna vara med nästa år..=)
så ser ni en knasig tjej i tunika och jeans sitta eller bara stå & glo på folk.. japp det är jag.. kom gärna fram och säg hej för jag är inte farlig bara intresserad av vad folk handlar hahaha...
må så gott så länge..
glöm inte att kika in på webbutiken =)
kram kram
Anna-Carin
ps.japp.. ska handla där jag med.. ;P ds

1 kommentar:

Anonym sa...

Mässan var kul, min första av det slaget och definitvt inte den sista. =)
Trevligt att besöka din butik också, det kommer jag att göra fler gånger!
Mvh Elenor, Umeå