24 mars 2008

Presentation av DT-medlem.....


Hej! Aase Strömberg heter jag och är en mycket stolt medlem i Handstämplats design team.
Bor med min sambo utanför Borås och har tre vuxna barn och en bonusdotter.
Jobbar som förskollärare i klass 2 och har huvudansvaret för deras fritidshem. Trivs jätte bra och även i mitt jobb kan jag använda mig av min kreativitet :)
Har alltid sytt, handarbetat och pysslat. Det ligger mig så att säga varmt om hjärtat, att få använda mina händer till att skapa. kameran är min ständiga följeslagare.
Nu kan jag förena allt i en och samma hobby: Scrapbooking!
Jag scrappar allra helst LO i strl 12x12, men har även testat andra format.
Använder gärna mycket papper, lager på lager. Färgerna varierar efter foton men just nu är det de lite starka färgerna jag helst använder. Har börjat använda stämplar som detaljer och då är det en guldgruva att välja bland Handstäplats egen design. Brads, bokstäver och små dekorationer finns med på alla LO, skriver gärna lite på varje LO, små minnes saker eller.
använder mig av en sångtext, citat eller dikter.
Scrappar en stund varje dag, det ger mig avkoppling och glädje.
Scrappar helst mina barn eller min familj/vänner. Men även udda saker och natur.
Scrappar gärna efter skisser och utmaningar som ger så mycket inspiration.
Inspiration ger det även att besöka andra scrappares bloggar.
Ser nu fram emot att åka på Scrapevent i slutet av april i Helsingborg.
Hoppas på att få lära mig ännu mer saker som gör att jag utvecklas.
TACK! Kajsa - DT-mamma & LillSis för ditt förtroende.
Känns skönt att du vill ha StorSis i ditt team :)
Kram Aase

Inga kommentarer: