02 mars 2008

VILKEN HÄRLIG DAG!!


Handstämplat har öppnat sina portar.. ialla fall de fysiska portarna.. så kul det var..

Tack alla goa kunder som kom in under min premiär dag.. jag överöstes med blommor, min härliga kollega C kom med vårtulpaner, mamma kom med en pelargon som doftar så gott, Aase/systrami och hennes härliga familj kom med en blomgrupp och Britt min goa rådgivare kom med en liten blomma också. Lotta och Elin kom med en ursöt liten blomma i en lika söt tygpåse, och Johanna hade gjort ett armband som matchade mitt halsband jag köpt av henne. Maud kom med en ros som var så vacker.. TACK GOA NI och så fick jag ett hus av Anna.. ett alldeles eget Handstämplat hus.. Tack goa du.. =) det finns också en underbar skyddsängel av butiken med.. Goa systrami kom med "Stämpla" och nu står den här söta ängeln i fönstret..


vilken härlig dag.. den lever jag på länge.. tack alla ni som förgyllde min dag med både hälsningar och fysiska besök.. ;P

öppettiderna som gäller nu är tisdag: 16-19 onsdag: 15-19 torsdag: 16-20 och lördag:10-14

kram kram Anna-Carin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag kommer på torsdag, senast för att scrappa lite i din fina butik....
Någon som vill göra mig sällskap?

Kram AA

Anonym sa...

Tack själv för en bra anledning att schoppa loss. Maken fick stanna hemma med barnen.
Vilket fint hus du fått. Hoppas att det är bättre med ditt finger nu !
Kom och se va fint jag gjorde med brevet från Toscana.
Kram Maria.