08 mars 2008

Whipper snapper stämplarna

(denna heter Welcome Wag ;P)

stämplarna är på väg över oceanen.. ska anlända den 12 mars.. ska bli såå spännande att få ta på dessa helt underbara stämplar..
de kommer att finnas i butiken på lördag, då jag ska till Kalmar på torsdag med förskolan jag jobbar på..ska bli kul att få besöka min gamla pluggstad =)
jag kommer också att lägga upp dem i webbutiken som förresten är på G att startas.
jag meddelar här när butiken är öppen =)
Den fysiska butiken på Karlagatan är öppen som vanligt under veckan även på torsdag, då finns Johanna där och hjälper er =)

jag har också fått in än mer thickers kan jag ju passa på att meddela.. thickers i vitt och svart chipboard.. jättefina.. och fler vinyl thickers i vitt..
limpennorna är på plats och gelly wash stämpel rengöring.. =)
må så gott
Kram Anna-Carin

1 kommentar:

Anonym sa...

Sååååå söta hundar, men är lite sugen på dina egna ?????
Kram AA