12 oktober 2008

EFTERLYSNING!!!!

Hej alla glada scrappare som var med på träffen igår.. vilken härlig dag.. och vissa av oss finns med som kommentar eller foto i BT idag.. roligt roligt...

MEN.. igår försvann ett av mina "I" från ett av mina alfabet jag lånade ut.. Diesel..
är ni snälla och går igenom eran packning och se om det har slunkit emellan där.. det är lätt hänt.. =) maila mej gärna om ni hittar det..=)

nästa träff är den 15 november i Grovare bygdegård.. då har vi lite workshops man kan gå på.. det innebär att det är man har möjlighet att prova på nått nytt, lite grundkunskaper i att tex måla med distresser, eller göra bokmärken etc.. program på vad som det kommer att erbjudas kommer lite längre fram..
Anmälan till träffen görs via mail: handstamplat(at)bornet.net

thickersen tog slut igår.. så jag lovar att ha ett större lager med mej tills dess.. =)
tack snälla ni för en härlig dag med många skratt.. så laddar vi tills nästa gång..
kram kram
Anna-Carin med DT team..

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack för igår. Trevligt som vanligt.(som vanligt sååå många gånger har jag varit med)
Kommer i november. Ha det bra. Syns i affären någon dag.
kramar
monica

Anonym sa...

Tack själv - det var jättetrevligt!! :)

Anonym sa...

Weii, jag hade kanonkul... kommer så klart till Grovare också :D längtar redan, men det är nog för tidigt så jag får hålla mig ett tag till. Kram kram johanna (johanna.candoredesign.se)