30 oktober 2008

OKTOBERTÄVLINGEN

Här kommer oktober månads bidrag
vinsten är ett klistrigt paket..
nu blir det svårt att välja ut vinnaren.. men vi åter kommer under veckan .. =)
Helena Andersson har gjort detta grattis kortet..




Therese Bäck har gjort detta kramkortet..
ugglan är på 3Dkuddar..




Kristina Svensson har gjort ett grattis kort till sin mamma
blommorna är på 3D kuddar..

Eva Andrén har gjort detta Julkort..
tomten är på 3D kuddar..






Camilla Jonsson har gjort ett flaskkort..
stämpeln är på 3Dkuddar..





Karin "Essmo" har gjort ett julkort med en snögubbe..


snögubben är 3D upphöjd..









visst är de fina allihop.. snacka om att de som ska få dessa fina kort kommer att bli glada =)
ha det gott..


butiken har uppdaterats med lite nytt.. än finns det inte en nyhetskategori.. men det kommer..


Seis underbara papper Dillblossom och en hel del bokstäver thickers har anlänt.. finns i shoppen
jag har fått en sändning med qk tänger och lite dies, samt en kanon förvaringsplatta till cookie cutters diesen.. ska ta hem pärmen till dessa med då jag missade att de behövs.. man lär så länge man lever.. =)jag håller på att lägga upp i shoppen..
i veckan har Punchinellan gjort entre på handstämplat.. lite stämplar från Maya Road och pins..
sen har jag fått inte lite bokstäver från making memories.. svarta puffy, och dingel dangles.. allt finns i webbshoppen..


NI VET VÄL OM ATT DEN NYA ADRESSEN ÄR http://www.handstamplat.se/


jag är så nöjd med den nya designen.. maxfrakten är fortfarande 35 kr.. =)


ha det gott i höstmörkret så hörs och syns vi snart.. =)


Kram kram


Anna-Carin








Inga kommentarer: