03 oktober 2008

Scrapträffen i Fristad

nu är det bara en vecka kvar tills vi ska ha träff i Fristad. ska bli så kul och vi är så många som vill komma, men det finns massor av plats kvar..
tänkte också berätta lite om mat denna dag..
det kommer att finnas fika på förmiddag och eftermiddag till självkostnads pris..
Lunch kan ni gärna ta med.. micro finns.. och givetvis kylskåp att förvara eran lunch i så länge..=)
sen vi kvällssittare.. vi kan beställa mat om vi vill från Pizzeria eller gatukök i Fristad.

Jag kommer att ta med mej mkt från butiken.. men om det är nått speciellt som ni vill att jag tar med så maila gärna till handstamplat(at) så fixar vi det..

tävlingar kommer vi att ha.... så ta med er tävlingsnerverna och kämparandan.. =)

Loppisbord.. kommer att arrangeras.. märk upp det ni vill sälja med pris..

OBS KONTANTER! är kanon att ta med.. det finns en bankomat och minuten i Fristad om det sinar under dagen..=) jag har inte kortläsare ännu.. hoppas på att kunna ha det tills i vår..
jag har med mej min bärbara med usbmodem om någon vill betala genom att föra över den vägen..
avgift för själva träffen 50 kr / person.. + fikat då..=)
tiden är från 10.00 och tills vi tröttnar.. men gör vi det???? =)
ha en go vecka nu gott folk och ladda upp med foton.. så ses vi i Fristad..
ska bli sååå kul..
kram kram
Anna-Carin

3 kommentarer:

Anna sa...

Åh, det ska bli såååå roligt. Har städat och röjt och packat hela dagen. JAG ÄR LADDAD :O)

Vi ses väl!
Kram DT Anna

Anonym sa...

Det ska bli jättekul! :)

Anonym sa...

Åh, jag längtar!! :D ring om du vill ha hjälp å köra nått eller så :) Jag är laddad till tusen... kram kram

johanna.candoredesign.se