08 oktober 2008

VINNARE!!

oj oj oj.. nu har jag legat på latsidan.. nä.. det har jag inte.. snarare tvärt om..men nu har jag skapat mej tid att få detta klart..=)
först ut är dragningen på era lotter som ni har fått när ni har handlat i butiken i förra veckan..
här kommer lotten:serie K nr:78 har vunnit dekorationer värde 100 kr..
undrar vem det är.. såå spännande.. maila mej så plockar jag ihop en liten påse till dej.. =)
kanske är du på träffen på lördag??? då får du den då..=)

nästa dragning.. TIPSBURKEN: Anna panna lingonkvast.. har Kevin dragit fram.. du har en påse med dekorationer värde 50kr.. tar med den på lördag.. =)

SIST men inte minst.. absolut inte.. vinnaren av September månadstävling.. en Tagmaker..
vinnaren ser ni här nedanför.. det stod mellan 2 vinnare och jag lottade fram denna:
Carina Cunningham.. Grattis tjejen..
Tagmakern är din..
maila mej din adress så skickar jag den till dej.. =)


det var allt för denna gång..
må så gott
Kramkram
Anna-Carin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till alla vinnare så kul med en lite vinst att vänta. Scrappost är sååååå roligt eller hur?
Kram Aase

Anna sa...

Nämen, vann jag! Jag som ALDRIG vinner, kul! Hälsa Kevin och TACKA från mej :O)

Längtar tills lördag, det ska bli såååå skoj.

KramKram Anna