05 november 2009

Lite mer inspiration och utlottning!!


Hejs svejs!


Här kommer lite mer inspiration till julkorts-tävlingen
från dt-gänget.

Första kortet ut, är från Tessalonika, i grönt och brunt.

Carinas kort med pepparkaks gummor och gubbar....



Nicola inspirerar med en jättesöt snögubbe, och ett julkort i riktigt glada färger.


Och nu tycker jag vi tar första utlottningen för november !!
Skriv en kommentar till detta inlägg och vinn detta julkort i brunt/svart.

Du har till söndagen den 8 nov. kl 20:00 på dig, vinnaren annonseras strax efter.

kram Cilla

ps. denna månaden är det bäst du tittar in här ofta...............




6 kommentarer:

Sindra sa...

Gillar helt klart det brunsvarta kortet! Kul med ett kort i icketraditionella färger! :D
Hoppas på turen att det hmnar hemma hos mig :D

Monia - att leva med jävulen sa...

jag skulle vilja vinna kortet :)

Julhuset sa...

Gillar carinas kort med pepparkaksfigurerna.

Linalotta sa...

jag gillar ju färgglatt så nicolas kort röstar jag på och vill gärna va me å vinna!

Marie-Louise sa...

Klart man vill vinna det fina kortet! Brevlådan skulle nog bli glad för nåt annat än räkningar och reklam... :P Kram från mig!

Cina99 sa...

Så klart att man inte vill vara lottlös ;) Det brunsvarta är riktigt riktigt stiligt!