17 november 2009

november inspiration från DTCarina

här kommer lite november inspiration från mej...
jag fick en påse fylld med lite somrigare papper denna gång..
och det passade ju bra för jag hade några kort liggandes från i somras som jag inte hade hunnit scrappa ännu.. känns det igen?? =)

mitt barnbarn fick sin första cykel i somras.. jag ville framhäva just det.. därför har jag valt att inte ha så mycket mönstrat papper på denna.. blomman och hjärtana samt de små blommorna är dock från ett mönstrat papper från Kaiser.. chipboard nyckelpigan är så fin med..



som ni ser så gillar jag att ha det mönstrade pappret som bakgrund.. här har jag använt mej av en annan chipboard, party... nyckelpigan är från Basic Grey.. och så de läckra just the edge med dotted swiss...

lite mer födelsedagsbilder.. muffins ordet fun är chipboard.. papper från Kaiser..
nu kommer några julkort som jag har gjort.. tänkte att det kanske kan inspirera i julkortsmakeriet där hemma i stugorna..

papper från Inkido/Ladybug and friends.. finns några ark kvar.. Kajsa har inte lagt ut dem i webshoppen då vi hade en träff i helgen.. men jag vet att hon har några kvar.. så maila om du vill veta mer.. stämpel är privat..

mer papper från Ladybug and friends... stämplar privata..

här är det fina ängla pappret från Ladybug and friends.. stämpel och spets är privata..

såna här tags har Kajsa tagit hem.. finns ej heller det på webbshoppen.. men de ska nog komma upp där vilken dag som helst.. de är lite större än denna jag har valt att ha här..
papper från Ladybug and friends..
jag hoppas jag har kunnat inspirera lite mera..
ha det så gott och tveka inte på att maila Kajsa om det är nått ni undrar över ..
kramen från Carina

Inga kommentarer: