11 november 2009

träffen på lördag.. =)

lägger in en liten påminnelse om att vi har träff på lördag.. vi blir ca 25 glada scrappare! ska bli så kul!

vill påminna om att jag tar endast kontanter i butiken,, jag har julpapper och diverse dekorationer så några julkort kommer ni säkert att få till =)

sen har vi lite workshops på G
bland annat kommer Johanna att hålla i en workshop där ni får göra en inspirationslåda, den workshopen kommer att kosta 30 kr,
Aase kommer att ha workshop om att göra fina tags till "ge bort glöggen" den kostar 20 kr att vara med på.
Jag kommer att ha en workshop där ni får göra en kvadratisk låda, botten och lock i julpapper från Inkido. det är de som har tipsat om att göra lådorna, vi fick göra det på deras återförsäljarträff, perfekt att ha som färdig julklapps låda,, inslagen och fin.
min workshop kommer att kosta ca 25 kr.
kostnaden för workshopen täcker endast materialet.. =)
anmälan sker på plats genom att ni skriver upp er på listan som kommer att finnas..

workshop. vad är det undrar säkert några.. jo.. en slags minikurs där ni får skapa efter inspiration och vägledning, där ni får ta med det ni har skapat... =)

ha en go onsdag..
kramen
Anna-Carin

5 kommentarer:

Cina99 sa...

Låter spännande med workshops :D

Vi ses på lördag!

Anonym sa...

KUL! Hoppas att ni e sugna på träff :) Jag har lagt upp lite bilder på lådan som min lilla workshop ska handla om ;) Kika in på min blogg om ni är sugna... STOR KRAM så ses vi på lördag! Johanna

Teamjes sa...

Så skoj ni kommer att få hade jag inte jobbat hade jag nog kommit hela vägen ner !!

Anna sa...

Jag vill göra jullåda med Kajsa, det är nog något för mej!
Ska bli så skoj att ses!
KramKram

Maria R sa...

Tack till Er som ordnat träffen, det var superkul! Var sååå nöjd med min lilla inspirationsask =)

Kram!