09 juli 2009

DT-alster från Anna

Jag har denna månad gjort 3 stycken LO i stället för alter som jag brukar göra. Det är underbara papper från Fancy Pants Design och dekorationer från Reprint mm.
♥♥♥
Först ut kommer Wilma sittandes på en stubbe stol på väg till Öland.

Sen så kommer Melvin sittandes på samma stubbe stol. "love" har jag skurit ut med Slicen och lackat med 3-D lack, en effekt som jag bara älskar! Sist ut så kommer ett ljuvligt kort på Wilma när vi var i Falkenberg och campade med husbilen. Runt hela blomman har jag skrivit in min journaling.

Materiallista:
Mönsterpapper från Fancy Pants Design, Bracket Trees, Pink Forest, Tweet, Pastel Hearts
Enfärgad CS i creme, brun och svart
Organza band med prickar
Sammetsband
Pompom band i svart
Bling från Reprint
3-D lack

Allt material hittar ni naturligtvis i Handstämplats butik.

Sen så får ni ju bara inte missa den underbart enkla tävlingen som finns i inlägget här under!
Ha nu en skön sommar med mycket pysslande!
KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Petraso sa...

Åh va söta fåglar på din Lo Pricken över i!!!