21 juli 2009

Hälsning från Anna Carin och DT alster från Aase Juli

Här kommer en hälsning från Anna Carin: Jag sitter helt utan vanlig telefon och internet sedan snart åtta veckor. Tele 2 och Telia har ännu inte kunnat reda ut så vi får en vanlig hemtelefon, sedan dröjer det ytterligar åtta dagar innan vårt internet är uppkopplat. Jag ber alla så mycket om ursäkt om jag ej svarat på mail och verkar frånvarande, jag kan inte göra så mycket i nuläget. Strul, strul strul. Hoppas ni har en skön sommar! jag återkommer så fort det är uppkopplat i cyberrymden igen// Anna Carin genom Aase
DT uppdrag från Aase!
När jag såg vad som fanns i mitt DT paket denna gången insåg jag..... Att jag får verkligen tänka till, jag mönsterpappers fantast och helst många dessutom :) Jag hade fått tre olika papper med journalingscard och enfärgat cardstock och dekorationer. jag har klurat ett par veckor men här kommer resultatet av mitt uppdrag, tre layouter fick jag ihop:
Min underbara dotter Sofia inför sin studentbal, tre journalingskort blev använda här,liksom silvrig punchinella.
Här har jag skurit fyrkanter av journalingskorten och använt som ram under fotot på Filip, snyggt till det svartvita fotot på Filip.

En text på ett kort, och ett annat till journalingen. Passade verkligen till fotot på Viktor där hans snuttkudde var det viktiga att få fram......Kan helt klart säga att det var kul att få använda sin kreativitet på detta utmanande sätt.....

Material lista:
CS - rött, blått och prickiga dotted switted

Tre journlingskortsark från october afternon- Night light, Weathervane & Detour

Dekorationer- silvrig punchinella,
pearls från Kaiser och rhinestone från Reprint
Privat- QK alfabet, Aquarius och chemistry
knappar-blå och svart&vitt CS spillbitar
Stämpel - moln från tingtura från ett tidagr DT paket.


Hoppas ni har blivit inspirerade att använda alla dessa journalingskort, och häften som man samlat på sig. För mig ett nytt sätt att använda mönstrat men jätte roligt.

Ha en skön fortsatt semester! Kram från DT-Aase

Inga kommentarer: