05 juli 2009

Vinnare i tävlingen i Juni..

hej alla härliga kunder..

denna månad kommer att vara lite upp och ner..
jag är ansvarig för denna månadens bloggande och har precis flyttat och sitter utan internet..
internet är bara tillgänglig när jag sätter mej i mitt gamla hus utan möbler.. hm.. så jag hoppas på förståelse att det blir lite si och så nu första hälften av månaden.. sen drar jag riktigt igång..
tävlingen för Juli kommer i denna vecka som kommer.. ska bara fota lite först.. =)
men tävlningen för juni är nu avklarad och först kommer de 2 bidragen som var med.=)


Maria Johansson har gjort detta fina kort..

Sofia Eisenschmidt har gjort denna fina LO
Dt medlemmarna har röstat fram att .......
Sofia har vunnit Juni månadstävling.. GRATTIS säger vi..
det finns ett paket med dekorationer till dej samt husalbumet som är ditt...
100 kr har du att handla för.. maila mej om vad du vill ha..eller gör en order.. på vad du vill ha så hörs vi..=)
men även du Maria har vunnit ett litet pris.. =) så maila mej din adress så kommer det ett litet pris till dej med..
ha det bäst nu vänner så hörs vi igen
kramen till er..
Kajsa



1 kommentar:

Sindra sa...

Varmt Grattis till vinnarna!