14 augusti 2009

Cilla´s nya alster !

Hej igen!

Nu var det min tur att visa några nya kort.

Denna gång har vår DT-mamma Kajsa skickat med en riktig utmaning åt mig, ORANGEA och MINTGRÖNA papper, som lilla hon vet att jag inte är så förtjust i. (asgarv)





Men, jag måste säga att det blev riktigt coolt!!


Storlek: 15x 15 cm
Cardstock: Bazill -mintgrön
Mönstrat: Kaisercraft
Dekoration: Vita små rosor, mini brads och turkos blommor (privat)
Stämpel: Inkido




Ett kort till i samma färg skala.


Storlek:15x15 cm
Cardstock: Bazill-vit
Mönstrat: Kaisercraft
Dekoration: Mini brads från American craft och pom-pom band
Stämpel: Inkido



Och sist var jag tvungen att göra ett kort av neutralare karaktär.


Storlek: 15x 15 men med öppning i mitten
Cardstock: Bazill -brun
Mönstrat: Kaisercraft (baksida)
Dekoration: Pom-pom band, (öljetter, vitt snöre, rub-ons är från mina egna gömmor)
Stämpel: Text stämpel från Inkido
och pojken från hänglar & stänglar (Privat) är färglagd med promarkers


Det var allt för mig, hoppas ni fick lite inspiration och


Glöm nu inte ta fram nål och tråd till tävlingen!!



Många kramar Cilla



ps. webb-butiken har öppnat!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, det var ju helt fantastiska färger!! Precis min smak.. Mycket, mycke tjusigt!
Tack för inspirationen!

Handstämplat sa...

se.. det klarade du ju galant vännen.. =) jätteläckra..

kram
DT mamma Kajsa

Anonym sa...

Lika fina denna gång, tusen tack....

Sandra

Anonym sa...

Lika fina som i verkligenheten! Fiskaren är helt klart min favorit.
Tack för tipsen!

Maria