22 augusti 2009

Lite nytt från DT - Carina

här kommer lite nytt från mej med lite äldre papper. Att scrappa rosa är alltid svårt, speciellt när man har en pojk som sitt favvismotiv! =) men det går.. jajamen.
har här jag valt att ha detaljer i rosa och en baksida på det fina pappret från Dillblossom som bakgrund. här blåser vi maskrosor och jag tyckte att dillblomman lyfte upp hela motivet, då den är lik en maskros..
jag tycker om att göra egna dekorationer och här har jag rynkat bandet och sytt fast det med symaskinen..

ni har väl inte missat de fina blingdjuren från Basic Grey som finns i butiken. här har jag en orange nyckelpiga. vet att den finns i blått också.. mkt förhöjande effekt till LO´n tycker jag.

Dold journaling gör att man kan skriva en hälsning som är lite mer privat eller så bara gömma det man vill berätta men som inte får plats på LO´n.


här har jag gjort en egen blomma med det fina bandet som jag fick med i påsen. Ugglan är också från Basic Grey och så har jag stämplat journaling listan med stämplar från Artemio. mkt användbara stämplar..
papprena är från Sei - Dillblossom - Roseship , hyssop, dill seed samt ett ark med det härliga prickiga bazzillen samt alla brads är också från Basic Grey, allt finns i webben
det var allt för mej den här gången..
jag önskar er alla en fortsatt trevlig helg..
kram DT - Carina



Inga kommentarer: