30 augusti 2009

Lite nytt från DT-Carina igen =)

hej hej
här kommer ett litet kort inlägg från mej igen.. det är DT mamma Kajsa som har strulat till det lite, men nu är vi i fas igen..=)
jag fick dessa underbara octoberafternoon papprena i mitt paket med order om att använda baksidan.. det har jag gjort.. och det var inte svårt direkt att använda dem kan jag säga..=) de är precis lika fina på baksidan som framsidan..

här har jag också använt de fina clearstampsen som Jenny Sandgren har gjort. tyvärr är de slut i butiken, och det förstår man så väl då de är såå fina. borden vine är min egen lika så alfabetet jag har stansat .. sytt har jag gjort kanterna.. passar ju bra så här denna månad då vi har det som tävling.. vilka bidrag vi har fått in.. Dtmamma ska snart lägga ut alla bidragen och annonsera vinnaren.. så håll utkik!!

lite mer av mitt favorit objekt: barnbarnet Liam. här har vi en liten fikastund och dricker MER till. stämplarna i dekorationen är min egen men "dricka" "hos farmor" är stämpelsetet som finns i butiken. det använder jag massor, för det är så fint och så använtbart.. ordet MER är från QK Diesel, heter också Impact som typsnitt kan jag tipsa om.. ett kanon alfabet..
nu önskar jag er en fortsatt trevlig söndag..
kram från
Carina

Inga kommentarer: