03 augusti 2009

Dragning och Info!

jisses! äntligen har jag tillgång till internet och jag är såå lycklig!
nu kan jag äntligen vara närvarande och sköta det jag ska på det absolut bästa sätt jag kan.
jag får tacka alla för den otroliga överseendet och förståelsen ni har visat mej dessa månader under min flytt. jag har flyttat sammanlagt 21 gånger (efter noga uträknande) och har INTE varit med om något sååå rörigt som det har varit denna gång.. eller så börjar man bli gammal och inte tål strul på samma sätt..haha.. men hur som helst
NU har jag dragit vinnaren av bloggcandyt som vi hade i juli månad.
då jag inte kan internet så bra som vissa andra så skrev jag ner alla namn, vissa 2 ggr då de hade 2 lotter med att visa på sin blogg om bloggcandyt..
det blev mååååånga namn.. kul att så många ville vara med och vad finurliga ni är med era nicknamn! skrattade gott ett par gånger faktiskt, sen klippte jag ut alla och la dem i en hink.
då jag jobbar på dagis blev givetvis det självklart att ett av barnen drog en lapp..
och på den stod det:
annaanna:
så här skrev anna i sin kommentar:
ANNAANNA sa...
Mums vilka fina saker, särkilt blommorna...Jag vill väldans gärna vara med och tävla och för att ha en extra chans till vinst så har jag skrivit ett inlägg i min blogg, använt er bild och länkat hit.http://wonderings.blogg.se/2009/july/meeeer-pysselgodis.htmlÖnskar er en bra start på den nya veckan./ANNA


GRATTIS säger vi på handstämplat!
sänd din adress till handstamplat(at)bornet.net så sänder jag dej din candy!
ni andra... tack för er medverkan.. hade inte drömt om ett sånt deltagande.. jisses... 157 kommentarer.
ha det gott nu vännerna så ska jag ta och ÄNTLIGEN kunna uppdatera webbshoppen.
den öppnar återigen den 10 augusti... hoppas vi "ses"
för att citera vinnaren Anna: önskar er en bra start på den nya veckan!!=)
kram kram
Kajsa

3 kommentarer:

Gurkiss sa...

Grattis ANNAANNA till vinsten...

Skönt att din flytt är klar och att du nu har internet igen :)

Ha det så fint.
Kram Gurkiss

NB sa...

Grattis!

annkan sa...

Grattis till AnnaAnna!!