01 februari 2009

Den 1 februari 2009

Jaha, då var februari här och denna månad ska jag, DT-Anna husera runt här i bloggen. Först ut så kommer här februari månads tävling:
Utgå från min LO och gör en lift av den, det kan vara kort, LO eller varför inte något som du altrat. Mitt enda krav är att du ska ha 1 sak som jag har på min, det kan vara samma papper eller någon av dekorationerna. DET får vara andra färger och former på blommor, pärlor och pins! Alla papper (Crate) och dekorationer finns att köpa i butiken, förutom Thickers bokstäverna om det skulle vara så att du saknar något.
Vi i design teamet kommer att utse en vinnare så fort alla bidrag ligger ute i bloggen och jag kommer att lägga ut bidragen så fort de landat i min mailbox.

Maila ditt bidrag senast midnatt den 20 februari till annas74{@}hotmail.com (Ta bort {} ) och kom ihåg att bilden inte får vara för stor max 500x500 pixlar.

Lycka till, och vinsten är ju som förra månaden ett presentkort på 150 kr att handla för i butiken på Karlagatan eller på http://www.handstamplat.se/ och det är ju inte fel nu när det nu har landat så mycket härliga saker i butiken!!!

Självklart får du visa upp ditt bidrag i din blogg, men då vill jag att den ska vara upplagd här i bloggen först och så vill jag också att du länkar hit till tävlingen.
Lycka till!
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Lillnettan sa...

Det är alltså exakt samma grejer, inte ex. "blommor" eller "pins" i största allmänhet utan precis samma färg och sort? *kliar mig i huvudet* Superfin LO!!!

Anna sa...

Tack, helst vill jag att du har någonting likadant! Om du sedan väljer en annan färg på blommorna, pins eller pärlorna är det helt okej!
Pappren vill jag ha exakt samma om du väljer det :)

Lycka till!
KramKram Anna