18 februari 2009

Jag har inte glömt...

min lilla utlottning av en kärleks stämpel från Handstämplat design. Men först så hoppas jag att ni har haft en bra alla ♥♥♥ dag! Själv så fick jag inte något speciellt, men det beror nog på att jag fyller år dagen efter. *ler*


Till min familj hade jag gjort en liten chokladask och fyllt den med massa god choklad. Pappren kommer från Making Memories och serien heter "Love notes". Du hittar natuligtvis dessa i butiken!!! Ordet "Love" har jag skrivit ut mha min Sillhouette och är du sugen på att se hur den fungerar så hör av dig till Kajsa så demonsterar hon den gärna i butiken!
Nu till vinnaren i kommentarsutlottningen! Min dotter slog tärning här hemma och vinnaren blev:





...








Jezz79 sa...
Jättefin almanacka.. Jag brukar oxå skänka spillbitar till små pysslande tjejer-de blir såå glada!

Maila mej din adress, annas74[@]hotmail.com (ta bort []) inom en vecka så ska jag skicka dej din stämpel :O) GRATTIS!!!

I morgon så ska vi titta lite på hur man använder alla sorters "glue dots" som finns på marknaden så jag hoppas att du tittar in igen!

KramKram ♥ till er alla/Anna

Inga kommentarer: