28 februari 2009

HANDSTÄMPLAT FYLLER 1 ÅR!!!!!

Imorgon den 1 mars är det exakt 1 år som jag har haft Handstämplat öppet..
sicket år!! *myser vid minnena..*
vilka härliga kunder jag har fått,, helt underbara allihop.. vilka härlig kurser och träffar det har varit.. och ännu fler blir det.. MER TRÄFFAR ÅT FOLKET!! och jag satsar på 30 maj som vårens stora händelse, missa inte den.. =)
Firandet av 1 års jubileumet kommer att vara under hela mars.. så titta in ofta för att inte missa något spännande..
vi drar igång en utlottning idag..
lämna en kommentar i detta inlägg och var med om chansen att vinna en stämpel från Whipper Snapper Design.
Under mars månad kommer SasSa att styra bloggen.. men jag flikar in emellan =) med lite roliga små vinster och erbjudanden..



kram på er alla och njut av lördagen..
Anna-Carin

16 kommentarer:

Anonym sa...

Ett STORT Grattis till ditt första avklarade år som butiksinnehavare.. :)

Anonym sa...

Hipp hipp hurra för ditt första år=)
Vad kul med en utlottning=)
Tar gärna en lott och hoppas på att turen hamnar i min lilla låda.

//Jenny/e.j.m

Anonym sa...

Vad skojigt med 1års dag. GRATTIS...

Jag tar jätte gärna en lott i utlottningen :)

Caroline sa...

Grattis!!

Lena sa...

Grattis till 1 års dagen! Tar en lott jag med och hoppas på tur.

MiaMaria sa...

Grattis till 1-årsdagen :)

Anonym sa...

Tar en lott och hoppas på tur :)

Yvonne sa...

Grattis på 1-års dagen!
Klart man vill vara med om en utlottning. "Tar en lott och hoppas på tur"

Ha en trevlig födelsedag//Y

Vixen sa...

Grattis till ett års dagen!

Anonym sa...

Hej
Grattis på 1-årsdagen. Eftersom jag har en Silhouette o en grön härlig Groda från din butik, så hade det varit så kul att även ha en stämpel. Jag köpte det innan du tog över butiken.
Hoppas på tur
Soliga hälsningar från Flyinge

Lotta sa...

Oj har det redan gått ett år?? Jisses så fort det går! Jag norpar en liten lott när jag ändå är här:)
Hoppas på lite tur.....

Anonym sa...

Grattis,
Vilken snygg höna, på tal om "on top of the world"
Mvh
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/

Anonym sa...

TAR EN LOTT OCH HOPPAS PÅ TUR....

kram Cilla

Anonym sa...

Grattis till ettårsdagen! Tar gärna en lott och hoppas på tur. / Maria R

Ulle sa...

Grattis till ettårs-jubliet! Det är otroligt vad snabbt ett år går, du har verkligen skapat dig en supertrevlig butik.

Hoppas ni får trevligt på träffen imorgon!

Aase sa...

Japp det har varit ett härligt åt med många roliga upplevelser. Är såååå stolt över dej LillSis
Kram StorSis