03 februari 2009

DT uppdrag från Aase

Oj, vår DT-mamma vet hur hon ska utmana mig, skickade med en massa mönstrade papper från olika leverantörer, underbara pebbles från Prima, ett stort gem och tickets. Mitt uppdrag var att scrappa "outside the box", dvs använda alla mönstrade papper, så många som möjligt på en och samma LO....... Wiiii! Vilken utmaning, jag som helst håller mig till samma papperserie på en LO, många mönstrade kan jag ha, men olika leverantörer .......
Nåväl, här är mitt resultat, fyra på varje LO :) PÅ LO-Johanna, är båda bakpappren mönstrade :) Jag är grymt nöjd över resultatet, dessutopm har jag scrapapt en hund :) Jag är inte precis känd för att vara en djurälskare, men Lucas är rätt så söt på detta foto.....


Hoppas ni gillar mina LO, den med Lucas är dessutom gjord efter en egen skiss, som de som går på kurs hos mig ska få möjlighet att använda. Imorgon väntar förberedelser inför torsdagens scrapkurs. Fullsatt kurs, åh vad det är roligt!
Kram från DT-Aase

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga layouter!
Att blanda tillverkare och serier i pappersväg kan ju bli riktigt, riktigt bra.. :D