20 februari 2009

SCRAPTRÄFF!

Vill bara påminna om den stundande träffen i Grovare.. den 1 mars.. kl 10.. givetvis kan man komma senare.. vi sitter till ca 18.. kostnad 50 kr.
tävlingar med priser kommer det att vara en del av.. för det är en speciell dag..=)
medtag lunch.. fika finns till en symbolisk summa.. ca 20 kr.. och då får man fika tills det tar slut.. om man nu hinner fika i sin skapande process..
jag kommer dit med butiken så det finns att handla papper och dekorationer samt annat kul.. nått speciellt ni önskar så maila innan så tar jag med det.. senast fredagkväll..
sista anmälan på träffen är på tisdag.. behöver ni vägbeskrivning? maila så ska jag förmedla en.
hoppas ni kan komma på en stunds skapande i sällskap med andra kul personer..=)
kramar
Anna-Carin

2 kommentarer:

Aase sa...

Träff är det roligaste som finns... Jag laddar med skisser och annat tänk :)
Kram kram Aase

Anonym sa...

Å,vad roligt med träff jag kommer.
Då är det bara att sätta sig och vänta på att det blir 1 mars.
Ha det så bra så ses vi då!
Mvh Lina